NEW STREET TRIPLE 765 2023

DOKONALÉ SPORTOVNÍ NAHÁČE SE ZÁVODNÍM SRDCEM

 
Novinkou nadcházející sezóny 2023 je celá nová řada Street Triple 765. Přináší opravdu velkou aktualizaci Street Triple R, ze které vychází zcela nový streetfighter Street Triple RS, který nastavuje novou laťku kategorii sportovních naháčů. Dále pak exkluzivní limitovaná edice Street Triple 765 Moto2TM Edition, který vnáší tu nejvyšší specifikaci a nabízí nejkoncentrovanější Street Triple všech dob. Blíže ke speciálu Moto2TM při zachování homologace už to není možné.
Veškerá vylepšení motoru jsou derivátem programu závodních motorů Moto2TM. Přinášejí nárůst výkonu pro modely Street Triple R a ještě větší porci kroutícího momentu i výkonu pro novou řadu Street Triple RS a limitovanou sérii Moto2. Všem třem modelům potom zlepšenou odezvu na plyn. 
Díky novému agresivnímu stylu, vylepšené ergonomii a těm nejvyšším specifikacím, je tato nejnovější generace dnes již legendárního a ceněného modelu Street Triple tou nejagilnější a nejovladatelnější v celé historii.
Nejvýkonnější řada Street Triple všech dob
- Výrazně vylepšený tříválcový motor o objemu 765ccm s výkonem 120 koní pro Street Triple R a špičkový výkon 130PS pro verzi RS a Moto2TM. Navíc špičkový kroutící moment 80Nm pro všechny modely.
- Zlepšená odezva a akcelerace s přepracovanou převodovkou a sekundárním převodem.
- Nový výfuk s lepší průchodností výfukových plynů a typickou tříválcovou zvukovou kulisou
- Obousměrné rychlořazení Triumph Shift Assist pro všechny tři modely.
Nabitý technologiemi jako nikdy předtím
- Nové optimalizované ABS se systémem stability v zatáčce a optimalizovaná a vypínatelná kontrola trakce v zatáčce. 
- Jízdní režimy zdokonaleny o nové dynamičtější mapy
- Pětipalcový TFT palubní štít u verzí RS a Moto2TM Edition a multifunkční TFT display u modelu R.
- Kompletní osvětlení v LED s výrazně tvarovanými světly pro denní svíceníu RS a Moto2TM.
Nejagilnější a nejpřesněji ovladatelný Street Triple vfšech dob
- Vylepšená ergonomie s širšími řídítky u modelů R a RS a upravená geometrie pro ještě lepší pohyblivost u verze RS a Moto2TM.
- Plně nastavitelné odpružení s vysokou specifikací
- Prohnutá kyvná vidlice zlepšuje stabilitu při vysokých rychlostech a přispívá k přesnému chování podvozku.
- Specifikace ušitá pro závodní trať zahrnující plně stavitelný a laditelný podvozek Öhlins a vlaštovková řídítka u verze Moto2TM.
Nejagresivnější a nejkoncentrovanější řada Street Triple v historii
- Nová ostřejší a agresivnější kapotáž
- Nové ze závodů odvozené polepy a výrazná barevná schémata
- Oficiální Moto2TM branding a sportovně laděné karbonové kapotáže u Moto2TM Edition
NOVINKY ŘADY STREET TRIPLE 2023
STREET TRIPLE 765 R
Díky zvýšenému výkonu, zlepšeným hodnoták kroutícího momentu, vylepšením odvozeným přímo z vývoje závodních motorů Moto2TM a skvělé ovladatelnosti s vylepšenou rgonomií je Street Triple R novým definitivním streetfighterem. Precizní ovládání je podtrženo novým agresívním stylem a novými standardy v elektronickém ovládání. To vše kombinováno s precizností pro detail, charakteristickoupro motocykly Triumph.
STREET TRIPLE RS
Street Triple 765 RS obsahuje všechny nové technologie, vylepšený podvozek a vrcholový styling. K tomu přidává dosud nejvýkonnější brzdy Brembo Stylema a s výkonem 130PS, který mu zajišťuje pozici nejvýkonnějšího Street Triple všech dob nastavuje nové standardy. Jeho tříválec poskytuje vzrušující výkon díky vylepšením motoru odvozeným ze speciálů Moto2TM.
STREET TRIPLE MOTO2TM EDITION
Motocykl Street Triple 765 Moto2TM Edition 2023, jehož série je omezena na pouhých 765 kusů pro každé barevné provedení inspirované závodními speciály, doplňuje novou produktovou řadu Street Triple o stroj s nejvyšší specifikací všech dob. Veškerý pokrok schopností a ergonomie v kombinaci s s nejvyšším výkonem a kroutícím momentem modelu RS reprezentujícím špičku své třídy a k tomu navíc ještě intenzivnější a soustředěnější prožitek z jízdy díky jedinečným závodním řídítkům a plně nastavitelným vidlicím Öhlins, které poskytují super ostré a přesné ovládání na běžné silnici i závodní trati. Kapotáž z uhlíkových vláken, oficiální loga Moto2TM, jedinečná startovací obrazovka a individuálně značené horní brýle, činí z tohoto stroje zcela ultimátní Street Triple.
NEJVÝKONNĚJŠÍ ŘADA STREET TRIPLE VŠECH DOB
Díky zásadním vylepšením odvozeným přímo ze závodního programu Moto2TM, poskytuje nyní tříválec 765 podstatně vyšší výkony. V případě modelu R je to 120PS, zatímco u RS a Moto2TM Edition je to rovných 130koní. Spolu s výkonem šla vzhůru rovněž hodnota maximálního kroutícího momentu. Ta byla u všech modelů nové řady Street Triple stanovena na 80Nm. Průběh kroutícího momentu má vzrušující charakteristiku v celém svém rozsahu. Vzhledem k tomu, že se jedná o tříválec, je použitelný kroutící moment k dispozici i v nízkých a středních otáčkách, což umožňuje charakteristickou a vzrušující jízdu. Světoznámý motor je také svižnější než kdy před tím. Krom jiných významných aktualizací díky kratším převodovým poměrům rychleji akceleruje. Díky tomu je nejnovější generace motocklů Street Triple dosud tou nejživější a nejostřejší.
Výrazně aktualizovaný motor 765 je novou definicí své třídy
V motorech Street Triple 2023 byly aplikovány poznatky získávané přímo v programu závodních motorů Moto2TM. Je zaměřen na výkon a celkový charakter jako nikdy dříve. Kompresní poměr narostl z 12,65:1 na 13,25:1 - to znamená rozdíl 4,7%. Nové písty, ojnice a pístní čepy jsou přizpůsobeny novým otimalizovaným spalovacím komorám. To vedlo k nárůstu tlaku ve válcích a v konečném důsledku k navýšení výkonu. Nové vačky a ventily s vyšším zdvihem přispívají k efektivnějšímu využití spalovacího procesu. Ve spojení s novou převodovkou pak navyšují výkon i ovladatelnost.
Více výkonu a ještě více využitelného kroutícího momentu
Dosud vynikající výkon motocyklu Street Triple byl v modelové řadě 2023 povýšen na další úroveň. MOdel R dosahuje maximálního výkonu 120PS při 11.500 ot./min, zatímco verze RS a Moto2TM podávají výkon 130PS v 12.000 ot./min. Všechny tři modely vycházejí ze snížené hranice rozsahu využitelného kroutícího momentu napříč spektrem přes střední rozsah, až k citelnému nárůstu od hranice 7.500 otáček. Výkonová špička 80Nm přichází v 9.500 otáčkách za minutu.
Nejagilnější Street Triple všech dob
Pro rok 2023 byla převodovka přepracována tak, aby obsahovala kratší převodové poměry pro rychlejší akceleraci. Díky novému převodovému poměru je nyní Street Triple ostřejší, živější a citlivější než kdy dříve. V kombinaci se zvýšením výkonu a točivého momentu, které přináší výrazné zlepšení výkonu, upevňuje Street Triple 765 svou pozici jakožto měřítko své třídy.
Divoký zvuk tříválce
Mezi další novinky se bezespotu řadí i nový výfukový systém se zvýšenou propustností a také nový sportovní výfukový tlumič umístěný na boku. Výfukový systém dodává motocyklu charakteristický a slavný, divoký zvukový doprovod.
PERFEKTNĚ NASTAVENÝ SPORTOVNÍ NAHÁČ
Nové technologie, nové špičkové komponenty a dosud nejživější podvozek utváří spolu s optimalizovanou hmotností a vyvážením z nové řady Street Triple 2023 nejlépe ovladatelný a perfetně naladěný sportovní naháč všech dob.
Nová vyrovnaná a dynamická ergonomie
Díky o 12mm širším řídítkům těží Street Triple R a RS z cílenější a daleko působivější jízdní pozice. Závodními speciály inspirovaná edice Moto2TM se závodními vlaštovkami, které jsou o 80mm nižší a o 50mm posunuty vpřed než u R a RS, jde ještě o krok dál. V kombinaci s vidlicemi Öhlins nabízí ještě ostřejší závodní pozici a utváří tak ten nejdynamičtěší Street Triple všech dob.
Jak R tak RS mají přepracovanou geometrii se strmějším sklonem a zvýšenou zádí, což usnadňuje hbité a rychleší zatáčení. Tyto změny se však nijak nedotkly pro Street Triple typické jistoty ovládání.
S výškami sedel 826mm u Street Triple R, 836mm u Street Triple RS a 839 u verze Moto2TM Edition lze pro navýšení pohodlí instalovat sady pro snížení z nového příslušenství vyrobeného technologií 3D sítí a snížit tak výšku o dalších XX mm u všech modelů. V případě Street Triple RS a Moto2TM Edition mohou prodejci v případě potřeby navíc snížit sedlo o dalších XX mm použitím speciálního adaptéru  přepákování zadní pružící jednotky. V kombinaci se sníženým sedlem se tak dosáhne výšky XX mm u RS a XX mm v případě Moto2TM Edition, čímž se nový Street Triple stává použitelným pro skutečně široké spektrum uživatelů.
Nová nejvyšší řada brzd Brembo
Nový Street Triple R obsahuje brzdové komponenty nejvyšší specifikace. Na předním kole je to dvojice radiálních monobloků Brembo M4.32, vzadu doplněné o plovoucí jednopíst rovněž od Brembo. V případě modelů RS a Moto2TM Edition jsou jako standard dodávány radiální čtyřpístové monobloky Brembo Stylema s plovoucími kotouči o průměru 310mm, které obstojí i na závodním okruhu. Přední brzdy jsou ovládány páčkou Brembo MCS, která umožňuje precizní nastavení. Na zadním kole sekunduje plovoucí jednopíst Brembo.
Propojené brzdové okruhy poskytují dokonalou rovnováhu předních a zadních brzd a přispívají tak lepší stabilitě a zkrácení brzdné dráhy.
Kvalitní, plně nastavitelné odpružení
Vysoce kvalitní komponenty podvozku značek Öhlins a Showa, použité v podvozku Street Triple, byly pečlivě vybrány tak, aby vyhovovaly každému modelu. Všechny jsou plně nastavitelné pro předpětí, kompresi a odskok.
Street Triple R je vybaven vidlicí Showa 41mm a zadní pružící jednotkou Showa RSU s odloučenou expanzní nádobkou. Vyšší specifikace RS má vpředu totožnou USD vidlici Showa 41mm a vzadu pružící a tlumící jednotkou Öhlins, rovněž s odloučenou expanzní nádobkou.
Street Triple 765 Moto2TM Edition svou připravenost pro závodní trať dokládá USD vidlicemi Öhlins 43mm a zadní jednotkou Öhlins s odloučenou expanzní nádobkou. Zdnih předních vidlic je u všem modelů 115mm, zatímco na zadním kole je to 131,2mm u RS a Moto2TM a 133,5mm v případě Street Triple R.
Pneumatiky připravená pro závodní trať
Motocykly Street Triple RS a Moto2TM Edition jsou standardně vybaveny pneumatikami Prelli Diablo Supercorsa SP V3. Tyto pneumatiky nabízejí plnou přilnavost na závodních okruzích a vynikající stability při vysokých rychlostech. To vše při zachování homologace pro silniční provoz.
Street Triple R je dodáván s všestrannými a dobře hodnocenými pneumatikami Continental ContiRoad, které nabízejí vynikající úroveň přilnavosti na suché i mokré vozovce. Díky tomu jsou dobrou volbou pro celoroční dojíždění i pro svižnou jízdu po silnici.
Lehký rám a prohnutá kyvná vidlice.
Kyvná vidlice Street Triple byla vyvinuta tak, aby vykazovala vynikající torzní tuhost a boční flexibilitu. Její konstrukce maximalizuje stabilitu při vyšších rychlostech a zajišťuje tak lepší jistitu jezdce, zatímco poloha čepu poskytuje přirozený odpor vůči stlačení zadního tlumiče při prudké akceleraci. To se promítá do ostrých výjezdů ze zatáček a přesného a předvídatelného chování podvozku.
Toto v kombinaci s lehkým rámem a neuvěřitelným poměrem výkon / hmotnost je klíčem k výkonům definujícím třídu Street. Agilní a vzrušující se sebevědomým ovládáním typickým pro Triumph, je dostupnou volbou pro všechny typy jezdců.
NOVÉ A VYLEPŠENÉ TECHNOLOGIE ZAMĚŘENÉ NA JEZDCE
Řada Street Triple 2023 obsahuje některá skvělé pokročilé technologie, zaměřené na jezdce. Tato vylepšení spojená s vylepšením ABS, kontroly trakce a jízdních režimů jdou ruku v ruce s pohodlím a komfortem pro jezdce.
Nové optimalizované ABS do zatáček
Nové optimalizované ABS pro průjezdy zatáčkami je standardem u všech tří nových modelů Street Triple 2023. Zajišťuje optimální brzdný výkon v jakémkoliv úhlu náklonu. Systém zahrnuje nový ABS modulátor s integrovanou jednotkou IMU (inerciální měřící jednotka) pro jemnější ovládání ABS. Na míru přizpůsobená nastavení integrovaná do každého jízdního režimu, mění úroveň zásahu ABS, zatímco jezdcům více orientovaným na závodní okruhy, kteří vyžadují jen minimální zásah ABS, je k dispozici ladění zaměřené na trať.
Nová vypínatelná optimalizovaná kontrola trakce v zatáčkách
Standardem u všech modelů Street Triple 2023 je optimalizovaná kontrola trakce. Za pomoci IMU nepřetržitě přepočítává úhel náklonu, aby byla zajištěna optimální rychlost prokluzu a kontrola kroutícího momentu. Zkušení jezdci na závodních tratích s vysokou přilnavostí, mohou volit čtyři nezávisle nastavitelné úrovně zásahu tak, aby vyhovovaly jízdnímu stylu a stavu vozovky, včetně ladění zaměřeného přímo na závodní okruh s minimálním zásahem nebo možností úplného vypnutí.
Vylepšené jízdní režimy pro dynamičtější feeling
Nový Street Triple R nabízí čtyři jízdní režimy: Road, Rain, Sport a Rider configurable (nastavitelný jezdcem). Díky tomu je možno doladit Street Triple tak, aby vyhovoval preferencím jezdců.
Street Triple RS A Moto2TM Edition mají pět jízdních režimů. Ke čtyřem známým z modelu R přidávají ještě režim Track. Tento mód byl navržen tak, aby působil co nejméně rušivě a přitom stále poskytoval jistotu, že elektronické systémy jsou připraveny pomoci v nečekaných situacích.
Každý jízdní režim s novými dynamičtějšími mapami upravuje charakter a chování motocyklu pro ještě pohotovější reakci. Režim Rain omezuje výkon motoru na 100PS a zároveň zvušuje úroveň zásahu ABS a kontroly trakce pro lepší pocit a větší jistotu za mokra.
5" plnobarevný TFT palubní štít
Nový Street Triple 765 RS a Moto2TM Edition je vybaven 5" plnobarevným TFT palubním štítem s nastavitelným úhlem pro perfektní zobrazení nezávislé na výšce jezdce. Ergonomicky optimalizované sdružené spínače a pěti směrný joystick nabídnou intuitivní navigaci v systémovém menu. Systém My Triumph Connectivity je přednastaven tak, že uživatelé Street Triple mohou použít navigaci, ovládání telefonu a hudby prostřednictvím volitelného Bluetooth modulu a aplikace My Triumph dostupné zdarma.
U verzí RS a Moto2TM Edition je k dispozici rovněž lap timer pro použití na okruhových dnech. Moto2TM Edition navíc obsahuje ještě unikátní startovací sekvenci zobrazující oficiální logo Moto2TM.
Street Triple R je dodáván s originálním snadno čitelným palubním štítem s vestavěným TFT displejem pro zobrazení klíčových informací.
Poslední generace asistenta řazení
Všechny tři modely Street Triple jsou vybaveny poslední generací obousměrného quickshifteru Triumph. Je to ideální příslušenství pro okruhové jízdy a svižnou jízdu po silnici. Řadit nahoru lze plynule a rychle bez zavření plynu a bez rizika rozhození motocyklu.
Podřazování le také provádět bez použití spojky a bez nutnosti meziplynu tak, aby otáčky motoru odpovídaly zařazenému rychlostnímu stupni, protože tento proces se u Street Triple modelového roku 23 děje automaticky. Tato funkce představuje významnou pomůcku při jízdě do zatáček a umožňuje plynulé, kontrolované zpomalování.
Antihoppingová asistovaná spojka
Asistovaná spojka s antihoppingem je instalována na všech třech modelech Street Triple. Zajišťuje lehký a konzistentní chod páčky a tím pádem lepší pohodlí a jistější kontrolu nad strojem. To je užitečné zejména při rozjezdech a zastavování v městském provozu.
Kontrola zdvihu předního kola
Kontrola zdvihu předního kola je navržena tak, aby zdvih předního kola byl kontrolován, ale jezdcem byla její přítomnost téměř nezaznamenatelná. Pokročilé algoritmy nepřetržitě monitorují signály přicházející z jednotky IMU, aby zajistily hladší, ale rychlejší ovládání.
Kompletní výrazné LED osvětlení
U všech tří verzí je kompletní LED osvětlení. Varianty RS a Moto2TM Edition se odlišují výrazně tvarovaným osvětlením DRL (denní svícení) zakomponovaným do hlavních světlometů. (Pokud to umožňuje místní legislativa). Street Triple R má podobně výrazný světelný podpis, poskytovaný prostřednictvím pozičních světel. Samočinné blikače jsou standardem.

OSTŘEJŠÍ STYL S AGRESIVNĚJŠÍM POSTOJEM A VÝRAZEM
Pozoruhodná nová estetika, pečlivě vzvíjená od roku 2007 dodává vzhledu Street Triple nezaměnitelnou DNA  s dosud neagresivnějším výrazem. S novými "765" barvami odvozenými od závodních speciálů a sportovní grafikou, nový Street Triple znovu definuje svou kategorii a stává se novým měřítkem pro kategorii výkonných sportovních naháčů. 
Zcela nová kapotáž
Výsledkem pozornosti věnové velkému množství detailů, je pro sezónu 2023 kompletně přepracovaný, ostřejší a soustředěnější styl. Nová 15 litrová nádrž má integrované boční panely s hranatým designem, které krásně ladí s ostřejšími kryty chladiče doplněné o nový vzhled světlometů, který zahrnuje též nasávání vzduchu. Navíc je v případě RS také k dispozici nový barevně odlišený klín pod motor. V případě verze R jako volitelné příslušenství.
Neméně výjimečná zadní část je ve sportovním, nahoru zdviženým designem, který dodává soustředěný, dolů nahrbený postoj. RS má barevně odlišenou krovku sedla spolujezdce, jednoduše zaměnitelnou za sedlo.
Nový tvar tlumiče výfuku podtrhuje agresívní vzhled Street Triple a zároveň dává vyniknout vzrušující, typické zvukové kulise. 
Jakožto ultimátní Street Triple se Moto2TM Edition vyznačuje lehkou kapotáží z uhlíkových vláken, včetně předního blatníku, zadních krytů světlometů a klínu pod motor. Pro ještě větší exkluzivitu je každý z těchto motocyklů označen číslem vyleptaným na pečlivě frézovaných horních brýlích. Od každého barevného provedení bude vyrobeno pouhých 765 kusů, což jej činí dosud nejexkluzivnějším sběratelským kusem Street Triple.
Nová barevná schémata odvozená od závodních strojů
Street Triple R je k dispozici ve dvou barvách: Silver Ice s grafikou Strom Grey a Yellow nebo Crystal White s grafikou Grey a Lithium Flame.
Pro Street Triple RS je na výběr ze tří odvážných lakování; Silver Ice s grafikou Baja Orange a Storm Grey, Carnival Red s grafikou Carbon Black a Aluminium Silver nebo Cosmic Yellow s grafikou Carbon Black a Aluminium Silver.
A konečně MOTO2TM Edition přichází ve dvoupoutavých barvách odvozených ze závodů: Triumph Racing Yellow se stříbrným hliníkovým zadním pomocným rámem nebo Crystal White se zadním pomocným rámem v provedení Triumph Racing Yellow. Díky oficiální značce Moto2TM na nádrži, na kole, zadní části a výfukovém tlumiči, nabízí tyto stroje jedinečnou estetiku inspirovanou závody a zároveň nový zážitek z jízdy na Street Triple.
Příslušenství
Pro řadu Street Triple 2023 bude k dispozici více než 50 originálních doplňků. Umožňují majitelům motocyklů přizpůsobit si své stroje podle svých potřeb. Počínaje tempomatem (pouze u RS a Moto2) po větrný štítek, vyhřívané rukojeti, madla pro spolujezdce, možnosti nízkých sedel a zavazadel na míru, je kdispozici příslušenství pro každého pilota Street Triple. Veškeré příslušenství je navrženo tak, aby bez kompromisů pasovalo na Street Triple. Příslušenství je dodáváno s dvouletou zárukou bez omezení nájezdu kilometrů stejně jako samotný motocykl.
Cena, servis, záruční podmínky
Celkové nízké provozní náklady jsou ovlivněny dlouhými servisními intervaly 6000mil/10000km a dvouletou záruční lhůtou bez omezení nájezdu kilometrů.
Nová trojice Street Triple je ohromující
Tři nové motocykly Street Triple. Více výkonu, lepší ovladatelnost a ostřejší vzhled. Každý je postaven podle vyšších specifikací, než jeho soupeři, každý má svůj jedinečný charakter a nádherné zpracování v souůadu s neuvěřitelnými kvalitativními standardy, které činí Triumph slavným.