Samozřejmě vychází z lety šperkovaného nakedu Triumph Speed Triple, ale vydává se svým vlastnímsměrem. Nejen že přidává krásnou lehce do retra laděnou polokapotku, ale s ní také ergonomii sportovních motorek. Dvoudílná řídítka chycená pod horními brýlemi jsou oproti klasickému Triplu o o 135 milimetrů níže a o 50 mm dál. To spolu s novou polohou stupaček bude znamenat mnohem víc váhy na rukou a na předním kole. Na podvozku se nám nejen zkrátil rozvor o 6 milimetrů, ale také tu máme novinku u Triumphu zatím nevídanou, a to elektronicky nastavitelný semi-aktivní podvozek Öhlins Smart EC 2.0
Skladem v červeném, příplatkovém provedení (+ 6000 Kč) a v bílém provedení.
Typ motoru čtyřdobý kapalinou chlazený, DOHC, řadový tříválec
Objem válců 1160 cm3
Maximální výkon 60 kW (81 k) při 10250 ot./min.
Maximální točivý moment 125 Nm při 10.750 ot./min.