Nový triple motor se nechá vytáčet až k 14 400 ot/min. Nová geometrie rámu umožňuje ostrou manipulaci a důvěryhodnou zpětnou vazbu. Brzdy Brembo a quickshifter dělá z Daytony 675 R plnokrevný motocykl.
Daytona 675R není kompromis. Plně nastavitelné odpružení, včetně nastavitelné kyvné vidlice. Brembo brzdy mají mimořádnou brzdnou sílu. Motor je osazen titanovými ventily má větší vrtání a kratší zdvih.
Tříválcový motor pro Daytonu je zcela nový. Blok válců je nyní pevný hliníkový s keramickým povlakem, takže celá jednotka je neodmyslitelně odolnější. To nám umožnilo zvýšit otáčky motoru, které vám dodají více energie. Nový motor nyní pracuje s oddělenými vstřikovači na válec, které jsou kompaktní a poskytují přesnější dávkování paliva do spalovacího prostoru. Revidovaná mapování pomohla zvýšit točivý moment v celém rozsahu otáček, ale i tak je Daytona šetrnější k ovzduší a má nižší spotřebu paliva. Silnější motor při vyšších otáčkách požadoval nejvyšší specifikace na ventily a proto jsme pro novou Daytonu 675 vybrali titanové ventily.
Díky zcela novému rámu a tlumiči výfuku, který je umístěn pod motorem, došlo k optimálnímu rozložení težiště.
Získejte skutečnou závodní atmosféru řazení rychlostních stupňů bez spojky a bez toho, aniž by jste museli ubrat plyn. (K dispozici jako příslušenství i na standardním modelu).
Daytona 675 R je osazena tlumiči Öhlins. Zadní TTX a přední NIX30 nabízejí širokou škálu nastavení. Podvozek Daytony 675 R lze nastavit na okruh aby vyhovoval nejpřísnějším nárokům, ale i na běžné ježdění pro radost po silnicích.
High-tech uhlíková vlákna v kokpitu - lehké a pevné. Karbonový blatníček na zadní kyvné vidlici vypadá fantasticky a zadržuje nečistoty. Daytonu 675 R okamžitě rozpoznáte díky jejímu červenému podsedlovému rámu a červeným proužkům na kolech.
Motor a Převodovka | |
---|---|
Typ | Vodou chlazený, 12V, DOHC, 3-válec   |
Obsah | 675 ccm   |
Vrtání / Zdvih | 76.0 x 49.6mm   |
Palivový systém | Vícebodové sekvenční vstřikování s náporovým sáním   |
Výfukový systém | 3 do 1   |
Sekundární převod | O-ring řetěz   |
Spojka | Vícelamelová v olejové lázni   |
Převodovka | šestirychlostní - krátce odstupňovaná   |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Rám | Slitina hliníku, dvoupáteřový, zadní část odlévaná vysokotlakým litím   |
Kyvná vidlice | oboustranná hliníková, měnitelná geometrie   |
Přední kolo | Lehká slitina 5 paprsků 17 x 3.5in   |
Zadní kolo | Lehká slitina 5 paprsků 17 x 5.5in   |
Přední pneu | 120/70 ZR 17   |
Zadní pneu | 180/55 ZR 17   |
Přední odpružení | Öhlins NIX30, USD stavitelné předpětí, odskoky, útlumy, zdvih 120mm   |
Zadní odpružení | Öhlins TTX36, stavitelné předpětí, odskoky, útlumy, zdvih 133mm   |
Přední brzdy | Dva plovoucí kotouče 310mm, čtyřpístkové radiální monoblokové brzdiče Brembo (možnost ABS)   |
Zadní brzda | Kotouč 220mm, brzdič Brembo (možnost ABS)   |
Přístrojová deska / Funkce | LCD - digitální tachometr, hodiny, laptimer, trip computer, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, ovládání ABS (je-li vybaveno), analogový otáčkoměr   |
Rozměry | |
Šířka | 695mm (27.3in)   |
Výška | 1112mm (43.7in)   |
Výška sedla | 830mm (32.3in)   |
Rozvor | 1375mm (54.1in)   |
Úhel řízení | 22.9 stupňů/87.2mm   |
Hmotnost | 184kg   |
Objem nádrže | 17.4 litrů   |
Výkon | |
Maximální výkon | 128PS / 126bhp / 94kW @ 12500rpm   |
Maximální kroutící moment | 74Nm / 55ft.lbs @ 11900rpm   |
Spotřeba a servisní interval | 5.4 L/100 km   |
Cena | |
CZK | O aktuální ceně se informujte u Vašeho dealera   |